dijous, 30 de maig del 2019

T'ho cont en dos paraules: la dona

Un any més, l'alumnat de l’IES Sant Agustí ha participat en un repte radiofònic sobre la dona. Es tracta del programa ‘T’ho cont en dos paraules’, dedicat a microrelats.

El desafiament el vam llençar nosaltres i el CEIP L’Urgell va contestar. Des dels tallers de ràdio dels nostres centres, amb alumnes de 5è i 6è de Primària i 2n d'ESO, hem gravat aquest programa.

Resultado de imagen de zapatos tacon rojos mujer

El podcast contè cinc microrelats creats a partir de la imatge d'uns talons vermells i amb l'objectiu de reivindicar el paper de la dona en la societat i la no violència de gènere.

1 comentari: