dijous, 18 de juny del 2020

Microrelats virals

Hola hola! Si pensàveu que hem estat aturades durant aquest període de pandèmia, no ha estat així!

Vos compartim una sèrie de microrelats relacionats amb el coronavirus. Es tracta de podcasts gravats per les pròpies alumnes de 2n d'ESO del nostre institut . El que escoltareu són microrelats que han escrit elles mateixes com a tasca de català i que després han gravat, amb la música i efectes que podeu sentir, com a tasca de tecnologia. Esperem que us agradin.

Gràcies alumn@s de 2n d'ESO.

Sou genials!

divendres, 7 de febrer del 2020

Manifest del dia escolar de la no violència i la pau

El dia 30 de gener, dia escolar de la no violència i la pau, a l’IES Sant Agustí varem llegir un manifest a través de la ràdio en el qual reivindicarem la necessitat d’educar-nos en i per a la pau com a forma d’afrontar i minvar les greus conseqüències de la guerra tant a nivell humà com a nivell mediambiental.

Les guerres són cruels i provoquen grans patiments en tota la població civil, violacions de drets, camps de refugiats, fam i malalties. Ens hem de fer conscients de la necessitat urgent de crear una societat i cultura de pau on els processos de resolució  i mediació de conflictes,  els organismes de política internacional i les institucions educatives tenim l’obligació moral i política d’introduir nous valors d’empatia, diàleg, compromís, diversitat, tolerància  i respecte que ens apropen a una ciutadania transformadora disposada a respectar els drets humans. La pau no és un ideal, la pau és un dret!!!

divendres, 31 de gener del 2020

Swaggie music Sienna, Carlos, Mauro and Víctor

Un altre programa de música swaggie, aquesta vegada en anglès, de la mà de quatre alumnes de 2n ESO, del curs 2018-19.

Swaggie music Lucas and Sofia

Un altre programa de música swaggie, aquesta vegada en anglès, de la mà de dos alumnes de 2n ESO, del curs 2018-19.

Swaggie music Arturo, Rubén and Mikel

Un altre programa de música swaggie, aquesta vegada en anglès, de la mà de tres alumnes de 2n ESO, del curs 2018-19.

Swaggie music Carmen, Paola i Iuma

Swaggie music Pau i Óscar

Un altre programa de música swaggie, aquesta vegada en anglès, de la mà de dos alumnes de 2n ESO del curs 2018-19.

Swaggie music Sara and Núria

Disculpeu l'espera però per fi ha arribat! Vos deixem aquí un altre programa de música swaggie, aquesta vegada en anglès, de la mà de dues alumnes de 2n ESO del curs 2018-19.

dimecres, 15 de gener del 2020

La Coctelera - Videojocs

Ets un vertader gamer? Idò t’agradarà aquesta Coctelera, perquè parlam dels videojocs.
Dóna igual si t’agraden els jocs antics, nous, de futbol... etc. Parlem de tot tipus de videojocs, de jocs antics com Donkey Kong, de jocs nous com FIFA 20 o pròxims jocs que sortiran, com el CyberPunk 2077. La nova generació de videoconsoles està a prop, consoles com la PS5 o la Xbox Scarlett, i una nova consola de la famosíssima empresa Google. De tot això parlarem!
En Christian David, En Samir i En Fran són els locutors, i amb ells estan en Jackson i n’Ana Paula, que fan de tècnics. Esperem que us agradi!!

La Coctelera - Avions de guerra

Hola, jo sóc en Dinis. Jo i els meus amics vàrem elegir aquest tema perquè quan vàrem veure els caces l'altre dia vàrem decidir fer aquesta Coctelera. Volem explicar més coses sobre els caces perquè sapigueu més del tema. El nostre programa anirà de explicar-vos tipus de caces i d'on venien els que varen passar per l'institut i quin tipus de defensa contra els caces i el caça més ràpid del mon i també vos explicarem tipus de caces, com el F-15 i el X-15.

dissabte, 11 de gener del 2020

La Coctelera - Xarxes socials II

Hola, bon dia, som na Júlia, na Maria i na Valentina de primer d’ESO. Hem fet aquest programa per explicar-vos un poc més sobre les xarxes socials: parlarem d’Instagram, Tik Tok i d’altres aplicacions per editar fotos. Ens hem centrat sobretot amb aquest tema perquè ens agradava molt. Com molts sabeu, Instagram és una aplicació per compartir fotos i Tik tok, per compartir videos amb música; també tenim Vsco i Picsart que serveixen per editar fotos i videos. Tot això ja ho sabeu, però potser no coneixeu alguns secrets que guarden algunes aplicacions, així que, escoltau-nos!! Esperem que us agradi moltíssim!!!

La Coctelera - Xarxes socials I

Hola, som N´Ana Claudia, N´Ava i en Pau, i junts som el grup de 1eso E i B, amb els nostres tècnics Adrián, Marcos i Stephani de 1r A, B i E. Avui volem que escolteu la nostra Coctelera, que es tracta de les xarxes socials, per tenir una idea sobre quines hi ha i com fer-les servir. És un tema en el que tots estàvem d’acord. Que no penseu que és taaaaan fàcil posar-se d’acord!! A més creiem que no tots sabeu com funcionen realment, per tant aquesta Coctelera us ajudarà a tenir una miqueta d'idea. Esperam que us agradi!