Gusti Times

La necessitat d'informació és constant a la nostra societat, també entre els joves, als quals agrada saber què està passant i triar amb consciència. Per això ha nascut un nou format de programa: el Gusti Times!

La idea va néixer del professor de Català, Joan Buades, i un grup d'alumnes de 2n E.S.O., que van decidir aprofitar la classe d'activitat alternativa per dissenyar un blog sota aquest mateix títol, on es volia recollir qualsevol dada general d'interés per a tots. Aquí el pots trobar, si et ve de gust fer-li una ullada.

Poc a poc, la idea es va anar desenvolupant, i avui ja té un nou complement: la pàgina web es pot llegir, com qui llegeix un diari digital, però també ara es pot escoltar!!

Sona al centre a les 7.50h tots els divendres, per tancar setmana, amb notícies calentes sobre qüestions generals que tenen a veure amb nosaltres, sobre esports, activitats culturals, cartellera o el temps. Són prop de 10 minuts, al llarg dels quals volem fer-vos conéixer millor la nostra realitat.

La informació és poder, sigues poderòs!!