dijous, 2 de març del 2017

Expresso Pregunta 2 - amb Raúl, tècnic mediambiental

La nostra segona entrevista, en el marc del programa 'Expresso Pregunta', l'hem dedicat exclusivament a la qüestió mediambiental, que sembla ser un altre dels temes estrella que preocupen als nostres alumnes.

Arrel d'una xerrada que Raúl, el tècnic de Mediambient de l'Ajuntament de Sant Josep (Eivissa), els hi va fer en el marc de l'assignatura de Valors Ètics als estudiants de 4t E.S.O., van pensar que podria ser força interessant que les aportacions d'aquest no quedessin només a l'aula, sinó que arribessin a tots aquells que, com els nostres alumnes, tenen inquietuds relacionades amb la natura. Tenint en compte, a més, el grau de patiment de l'illa degut al creixement del turisme en les darreres temporades, més raó per escoltar l'aportació de Raúl.

¡Puja al tren, Raúl! Benvolguts oïents, ¡pujau-hi amb ell, que ens portarà a tractar afers com el reciclatge, la posidònia i molts d'altres d'interès!