dimecres, 24 de maig del 2017

La Coctelera 2 i 3 -sobre 'youtubers' i xarxes socials

Com canvien els ídols! Avui, els nostres alumnes són fidels seguidors dels nous herois digitals: els youtubers.
Per això no és estrany que una de les primeres Cocteleres es dediqui justament a un d'aquests personatges. A més, ens referim a un youtuber que coneixem bé al centre de Sant Agustí perquè és un dels nostres companys: Nicolàs Rettig, més conegut a la xarxa com The Green Rat. En aquest programa, les tres locutores Cata, Tara i Malyn l'entrevisten per conèixer més d'aquest món virtual amb milions de seguidors.
.

De tota manera, YouTube no és l'únic interés en la virtualitat que tenen els nostres joves: les xarxes socials, en general, atreuen la seva atenció i es mengen bona part del seu temps lliure (i, de vegades, també el no tant lliure).

De la mà de la nostra companya Izzy fem un repàs a les diferents aplicacions i programes que hi ha. De segur algun no el coneixeu, així que deixeu que ella us expliqui de què tracten i com fer-les servir!
.

1. (COCTELERA 2)
    Tot be, però algunes parlen molt ràpid i altres molt lent.

2. Debería estar más preparada ya que a veces se atascaba al leer, una cosa que nos ha gustado bastante es que tenía mucha música distinta y eso estaba muy chulo :) pero se mezclaba con lo que estaban leyendo. :>)

3. la coctelera 2: al principi tenia molt eco i no s'escoltava be.
    La coctelera 2:a sortit FOLAGORRRRR!!!
    Ari i Pablo

4. COCTELERA 3
    Una és setia molt fort i altre és sentia molt fluix.Per lo demès estava molt bé perquè hi havia coses que no sabíem massa.

5. Hola, som Christian David y Biel Agüera, la verita, ha sigut una bona coctelera, a mi em va agradar perque va sortir Folagor y perquè vareu paralar dels youtubers en general, pero el audio estava un poquet fluixet.

Saluts.

6. Esto es para los de youtubers
    Me parece que lo abeis echo muy vien pero teneis que ablar mas alto casi que no se olle