dimarts, 24 de setembre del 2019

La Coctelera - Rafa Nadal

Segurament no hi ha cap esportista més internacional que el nostre Rafa Nadal, un crack del tennis mundial. Els nostres alumnes del Taller de Ràdio fan un repàs a algunes de les gestes és increïbles que ha protagonitzat. Deixa't sorprendre en una nova Coctelera esportiva!
.

3 comentaris:

1. M'encanta!!! M'han agradat molt els efectes i la música, no tinc res negatiu que dir.

ResponElimina
  2. M'ha encantat la música perquè dona molta gana d'escoltar-lo moltes vegades. Lo únic que no m'ha agradat ha set que han parlat molt ràpid. En general ha estat molt bè.

ResponElimina
  3. M'ha encantat la informació i la música molt apropiada.
    Però la música ha durat molt de temps, però tota la resta bé. L'enhorabona!

ResponElimina

¡Recuerda! Un comentario correcto incluye una crítica positiva y un aspecto a mejorar. Y aségurate que el comentario viene firmado con tu usuario de Google. ¡Gracias!