dissabte, 11 de gener del 2020

La Coctelera - Xarxes socials II

Hola, bon dia, som na Júlia, na Maria i na Valentina de primer d’ESO. Hem fet aquest programa per explicar-vos un poc més sobre les xarxes socials: parlarem d’Instagram, Tik Tok i d’altres aplicacions per editar fotos. Ens hem centrat sobretot amb aquest tema perquè ens agradava molt. Com molts sabeu, Instagram és una aplicació per compartir fotos i Tik tok, per compartir videos amb música; també tenim Vsco i Picsart que serveixen per editar fotos i videos. Tot això ja ho sabeu, però potser no coneixeu alguns secrets que guarden algunes aplicacions, així que, escoltau-nos!! Esperem que us agradi moltíssim!!!

6 comentaris:

1. (Oriol 1rB)Ha set molt entretingut però omplien massa espais amb música i podrien haver dit més informació.

2. (Laura 1rA)
    He escoltat el Podcast i m'ha agradat molt. M'ha agradat perquè normalment la gent només parla dels perills que tenen les xarxes socials i no li fiquen importància de com podem millorar el nostre ús d'aquestes xarxes o com utilitzar-les. Potser encara que la gent ho fa molt poden ficar alguns perills o el que pot passar si fem algun mal ús amb elles.

3. (Laia Roig 1r ESO A)

M'ha agradat el tema perquè en lloc de dir els perills de les xarxes socials han explicat de què tracten algunes d'elles (Tik Tok i Instagram) i alguns consells d'ús.

Milloraria la vocalització a l'hora de parlar.

ResponElimina
  4. M'ha agradat molt, te bona informació però el que podrien millorar és no posar tanta música al final.

ResponElimina
  5. Ha estat molt interessant i m'ha agradat molt perquè parla dels perills de les xarxes socials i jo crec que això és important. De tota manera, crec que no faria falta posar tanta música perquè el contingut és bo.

ResponElimina
  6. esta molt be presentat molt be parlat la organitzacio de la canco y de les persones esta molt be enorabona