dilluns, 7 de novembre del 2022

Expresso Pregunta 14 - amb n'Esteban Cardona, ornitòleg

Durant el curs 2020-21, la professora de Biologia del nostre centre, na Cassandra, va posar en marxa junt amb n'Esteban Cardona un meravellós projecte sobre les olibasses d'Eivissa que, a més a més, té relació amb la proliferació incontrolada de serps que estam patint. El resultat va ser un estret treball de l'alumnat de 3r ESO en qüestions mediambientals de la nostra illa.

Fotografia durant el projecte de les olibasses, escoltan les explicacions de n'Esteban.

Enguany, hem volgut explicar en què va consistir aquesta feinada que van fer. Per això hem convidat a n'Esteban, un dels ornitòlegs més importants que tenim -i, a més a més, protector ambiental- per a que ens expliqui què va tractar aquest projecte i, en general, que ens conti de la seva experiència personal. N'Alba, en Carles i na Sara, tres dels alumnes que van participar en el projecte, li pregunten a n'Esteban com s'arriba a ser ornitòleg. No ho sabeu?? Idò, escoltau el que explica a Swag FM! Escoltau un nou Expresso Pregunta!