dijous, 25 d’abril del 2024

Els herois i les heroïnes ens ensenyen! 01

L'alumnat de 1r ESO han inaugurat un nou programa a la nostra ràdio, Swag FM. Es tracta de Els herois i les heroïnes ens ensenyen! i consisteix en una sèrie de capítols dedicats a fer-nos reflexionar a través d'una figura amb superpoders. Han creat històries protagonitzades per algú que es convertirà en un model a seguir. Per això, són herois i heroïnes que ens mostren els camins a seguir per crear una societat millor per a tots i totes.

En aquesta ocasió, tenim els alumnes de 1r A i B, del curs 2023-24, que han redactat les seves històries d'herois i heroïnes amb un gran ensenyament final. Són en Nico Costa, amb "Un cop al joc", i na Júlia Ribas, amb "La superherïna que ningú veia". La presentació corre a càrrec d'en Toni Brunet i n'Anna Ribas.

Benvinguts al nou espai de l'Olimp de Swag FM! Un que fem junts!