dijous, 17 de gener del 2019

La Coctelera -Secreta (xafardejos a go-go)

Si alguna cosa ens agrada, com a humans, és xafardejar.

I els nostres alumnes són ben humans! Així que aquí teniu una Coctelera dedicada als xafardejos de l'IES Sant Agustí, d'alumnes i de profes. Xafardejau amb Nair, Noa i Anass!
.

6 comentaris:

1. m'agrada que agi musica al final de cada cosa interesant, però s'auria de millorar la calidad del so.
    Esta una mica distorsionada la musica de fons però llevo s'arreglat.
    Esta molt be, bon trevall

ResponElimina
  2. Bon dia, ens ha agradat aquesta coctelera, perquè és molt interesant i divertida. Però hi ha moments en que la música esta massa forta i el mateix passa amb els sons.

ResponElimina
  3. Bon dia. El tema es divertit, però la forma en que parlau fa el programa molt monòton... Però la majoria del programa està molt bé.

ResponElimina
  4. Es un dels meus favorits, es molt interessant però es notava molt que llegia en anas

ResponElimina
  5. l que ens ha agradat és el que han contat, però no ens ha agradat que a vegades no vocalitzaven