dijous, 20 de gener de 2022

Radioxarlant 1 - De la imatge fixa al moviment

I comencem aquest nou programa que busca millorar el nostre quoficient intel·lectual mitjançant xerrades interessants, amb el nostre primer Radioxarlant, què ens explica com va ser això de passar de la imatge fixa a la imatge en moviment. És a dir, l'alumnat de Cultura Audiovisual de 2n Batxillerat ens contarà com va néixer el cinema! Gaudiu de l'escolta i, pel camí, gaudir d'aprendre una mica!


6 comentaris:

  1. Creo que el programa está muy bien diseñado: me gusta el ritmo y la música, así como los contenidos y la idea que hay detrás (hacer un reportaje de estas características, informal y atractivo); tal vez un punto mejorable sea la locución, especialmente la parte de la claridad de las voces: bajar ritmo de locución y practicar con un obstáculo en la boca para mejorar la apertura bucal a la hora de pronunciar.

    ResponElimina
  2. Los diferentes segmentos están bien hechos, aunque a veces se da información innecesaria (datos biográficos no relevantes o descripciones demasiado largas) que dificulta seguir el programa.

    ResponElimina
  3. Me parece muy buen programa, esta bien estructurado y es facil de entender, me gusta mucho como la musica aconpaña las voces.

    ResponElimina
  4. En la meva opinió personal em pareix un programa amb molt de interès, a més de la dedicació que es necessita, també cal destacar l'aplicació d'efectes que s'utilitza, de manera clara i no repetitiva amb la música que fa que ens enganxem.
    L'únic inconvenient que li veig es que li falta més preparació a l'hora d'expressar-se oralment.

    ResponElimina
  5. Me ha gustado mucho el programa, el resultado final ha sido muy bueno, todo coordinaba, se nota una estructura clara, desde el principio a fin. La música de fondo y todos los sonidos le dan un toque, el único fallo que le veo es que a veces esta música está muy alta y que algunos locutores no vocalizan del todo o van muy rápido. Pero por lo demás es un programa muy ameno e interesante.

    ResponElimina

¡Recuerda! Un comentario correcto incluye una crítica positiva y un aspecto a mejorar. Y aségurate que el comentario viene firmado con tu usuario de Google. ¡Gracias!