dijous, 15 de novembre del 2018

Bookteca 5 - "La tuneladora", Fernando Lalana

Entre les lectures optatives que recomanam als alumnes que no tenen clar què volen llegir sempre hi figura algun títol de Fernando Lalana. L'autor s'està convertint, sense dubtes, en un clàssic de les prestatgeries dels centres de Secundària. En aquest cas, la novel·la escollida ha estat La tuneladora, una de les entregues protagonitzades pel detectiu Fermín Escartín. Amb ell es combina el gènere negre amb l'humor, perquè ningú més desastrós per protagonitzar les aventures que un Escartín que es dedica a la recerca policíaca quasi per obligació. La gana fa mala guia!

Gaudiu del més 'cachondo' detectiu que hi ha hagut en les lletres juvenils!!