dijous, 15 de novembre del 2018

Bookteca 4 - "Marina", Carlos Ruiz Zafón

Hi ha molts llibres que fascinen als nostres alumnes. Però segurament un dels que té l'èxit garantit i, a més, mou consciències, és la novel·la juvenil escrita per Carlos Ruiz Zafón, sota el títol de Marina. Els commou, els altera, els atrau i, sobretot, no els deixa mai indiferents: calents al mateix temps que freds. Molts cops els professors hem sentit allò de: "M'ha fet riure i m'ha fet plorar". I més d'una vegada ens han dit que ens estimen i que ens odien per recomanar-lo. Però millor escoltau el que ells mateix han de dir sobre aquest llibre!!

Amb tots vostès, "Marina"!